دانلود آهنگ پازل بند به نام مغرورو عاشق

دانلود آهنگ پازل بند به نام مغرورو عاشق

 

متن ترانه پازل بند به نام مغرورو عاشق

گیرم رگ خواب تو
توی دستاشه
گیرم مث من باشه
مغرور و عاشق
گیرم مث حرفاشه گیرم دوست داره اندازه ی خودم که عاشقت شدم
ای داد بی داد داره باز اون لحظه رو یادت میاد چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت میاد
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو
میشم مث پروانه پر میزنمو میرم دیگه هرجا که منو میفهمنو
میرم واسه حرفای تلخی که درد داره میفهممت آره بی رحمه خاطره
ای داد بی داد داره باز اون لحظه رو یادت میاد چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت میاد
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو

 

لینک های دانلود
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD

 

 

 




لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ پازل بند به نام مغرورو عاشق,متن اهنگ مغرور عاشق از پازل بند، اهنگ جدید مغرور عاشق از پازل بند ,
بازدید : 382
[ یک شنبه 14 مهر 1398 ] [ 17:20 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ